Sign In
 
İş Ortaklarımız
Sosyal Medya Takibi
Günümüzde sosyal sorumluluğu yüksek ve müşteri memnuniyetine önem veren şirketler sosyal medyada markaları ,ürünleri, kampanyaları  ile ilgili yapılan yorum ve şikayetler hakkında bilgi sahibi olmak ve geri dönüşlerde bulunarak müşteri memnuniyetini maksimum seviyeye çıkartmayı hedeflemektedirler.

İnternet ve sosyal medya, kullanımlarının yaygınlaşmasıyla marka ve müşteriler arasında fikir alışverişini sağlayan önemli kanallar haline gelmiş ve şirketlerin sanal âlemdeki marka yükümlülüğü ise artmaya başlamıştır.

Şirketler sosyal medyada konuşulan müşteri memnuniyetsizlikleri üzerine markaları,kampanyaları, ürünleri vs hakkında bilinmeyenleri daha çok pazarlama yoluna gider ve kullanıcılarda hangi marka modelinin kendileri için uygun olacağını belirleyebilmek için bilinçli bir seçim yaparlar böylece kullanılacak marka model stratejisi risksiz ve olumlu sonuçlar doğurabilir.

Meaminds, farklı sosyal paylaşım platformlarında ilgili marka, ürün, servis veya hizmet hakkında yapılan yorumların hepsini tek bir arayüzde toplayarak tek bir yerden kontrol edilmesini ve cevaplanmasını sağlamaktadır.
Bununla birlikte geliştirilen otomatik duygu sensörü ile toplanan yorumların olumlu-olumsuz kategorizasyonu otomatik olarak yapar ve editörlere kategorilerini değiştirme izni verir.
Meaminds, “collect.understand.touch” sloganıyla yola çıkarak trend, rekabet, etki-değer, nabız ve itibar analizlerine dair gelişmiş raporlama ve kontrol paneli yapısıyla kullanıcısına geniş ve anlaşılır istatistikler sağlamaktadır. Böylelikle kontrol mekanizmalarına veri vermeyi amaçlamaktadır.

Meaminds ile,
  • Temeli sağlam, net ve çözüm odaklı analizler
  • Reel değerlerle Pazar araştırmaları
  • Markanızın toplum üzerindeki kabul görme oranını
  • Yeni veya halen mevcut olan hizmet, servis ve ürünlerin pazarınızda yarattığı etkinin sayısal değerlerle gösterimi
  • Şirket içi iş akışlarınıza uygun atama yapısıyla doğru çözümlerin üretilmesi.
  • Lokasyon bazlı dağılım ile pazarlama bütçelerinin doğru kullanımı.
  • %100 müşteri memnuniyeti

Gibi faydalar sağlayarak sosyal medya mecralarında konuşulanların gerçek zamanlı takibi ile firmanızı ilgilendiren konularda size sunulan doğru ve güvenilir raporlarla hızlı ve kesin analizler yaparak çözüme ulaşın. Böylelikle hem itibarınız hem de müşteriniz artsın.
PROLINE YERİ ve ADRESİ
İstanbul Merkez
Şerifali Mah. Beyan Sokak.
No:66 34775
Ümraniye - İSTANBUL
Tel: +90 (216) 528 62 00
Fax: +90 (216) 528 63 00

Ankara Bölge Müdürlüğü
Mustafa Kemal Mah.
2123. Cadde No:2-D
Cepa Ofis Kule Kat:3 No:304
06800 Çankaya - ANKARA
Tel: +90(312) 265 07 00
Fax: +90(312) 265 07 03

Proline Katar
P.O. Box 12481
Al-Sadd
Doha - KATAR
Tel: (+974) 4450 2555
Fax: (+974) 4450 2666
Proline Pakistan

3rd Floor, 109 W
Sardar Begum Plaza,
Blue Area

İslamabad - PAKİSTAN

Tel: +92 51 2348516
Fax: +92 51 2348520
Sosyal Medya Çözümleri Sosyal Medya Takibi